Thursday 28 July 2011

KITA KALAH KERANA?

Korang tahu tak team malaysia kalah kerana apa? ini pendapat aku la. masing2 ada pendapat sendiri dan korang kena hormat pendapat aku. team m'sia kalah kerana beberapa sebab. antaranya sebab silap percaturan pemain. striker tiada backup yg paling ketara. midfield juga salah satu sebab yg ketara. dan yg
ketiga pertahanan yg terlalu memandang bola tetapi tidak memerhatikan pemain lawan.

aku juga hairan kenapa raja tidak memasukkan asyaari shamsudin, pemain ini boleh bertindak sebagai
backup striker. mungkin juga kerana tidak cergas atau faktor kecederaan aku taktau la. akan tetapi semua
nya sudah terlewat. keputusan rasmi sudah kita semua ketahui. kecederaan tonggak pertahanan juga
merupakan faktor kelonggaran barisan pertahanan.












tapi yg paling aku bangga sekali adalah kerana tiga orang pemain inilah yg membuat
permainan menjadi menarik. kunalan, safe sali dan khairul fahmi. kalau pengulas hj zainal mlm itu mengiktiraf
khairul fahmi sebagai pemain terbaik, tetapi aku memilih ketiga-tiga individu ini.



TANPA ADA KETIGA-TIGA PEMAIN INI PASTI KITA AKAN KALAH LEBIH TERUK......

No comments:

Post a Comment