Wednesday 27 July 2011

BAIK AKU TAK PAYAH LETAK

Assalamualaikum,

Hahaha…. Jumpa lagi diarena merapu ni…. Yg pertama sekali kalau korang menyampah dengar lagu kat blog aku ni korang ambil kapas dan sumbat la lubang telinga korang tu. Kalau nak elok lagi korang titik lilin cair kat telinga korang 15 minit sebelum korang buka blog ni hahaha…. Saja la kalau nk layan, korang on je la. Pasal tu la aku tak masukkan code untuk chatbox dlm blog ni. Aku dah tahu kalau ada chatbox, sure korang akan kutuk aku kow-kow punya hahaha…… biasa la orang Malaysia ni memang suka mengkritik (mengutuk la tu….) kalau utk membina aku boleh terima la. Tapi untuk kondem tu aku tak tahan. So, baik aku tak payah letak. Itulah tajuk artikel kali ini. BAIK AKU TAK PAYAH LETAK… hahaha chow dulu…. Jumpa lagi kalau aku rajin nak menaip…..
“pesan aku untuk kali ini, jangan abaikan solat 5 waktu….”
Babai….

No comments:

Post a Comment