Tuesday 26 July 2011

Ayam dan Bola



Ayam dan bola adalah dua benda berbeza, tapi dua2 aku suka hahaha..... suka makan dan suka main. akan tetapi bila aku tengok ayam selalu aku kejar. bukan benci tapi 
lebih kepada nak buat aksi pengkhianatan. ada jugak kadang2 aku dikejar ayam. masa tu aku masih kecil, haaa... sekarang aku dah besar cubalah kejar kalau berani... aku kejar balik dan akan aku gulai ahahah.......

sempena hampir tibanya bulan puasa ni akan lagi la byk
ayam ni kene sembelih. bila dah disembelih ada digulai
ada yg kena golek, ada yg kena rendang dan macam2 lg.
kepada korang semua dengar sini baik2. jangan sekali curi ayam masa main bola ataupun curi ayam ketua 
kampung hahaha.... ntah apa2 la aku merepek ni


SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ALMUBARAK

No comments:

Post a Comment